Рубрика: Семінари

Семінар-практикум для молодих вчителів початкової школи «Формування читацької компетентності молодших школярів»

18 жовтня 2017 року  відбувся семінар-практикум для молодих вчителів початкової школи «Формування читацької компетентності молодших школярів».

Відкрила семінар директор школи Осмокєску О.В., яка наголосила на тому, що сформована читацька компетентність – це крок до морального, інтелектуального, фізичного самовдосконалення людини, тому формування здатності самостійно, активно, цілеспрямовано сприймати текст, оцінювати та творчо опрацьовувати його залежно від вікових та пізнавальних можливостей і потреб, вступати в діалог з автором, самостійно і продуктивно працювати з книжкою та періодичними виданнями – одне з основних завдань сучасної школи.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Філатова Г.В. коротко ознайомила присутніх з теоретичним аспектом використання стратегії Джигсо як одного з методів інтерактивного навчання на уроках.

Вчитель вищої категорії, вчитель-методист Індриксон С.Б. провела відкритий урок з літературного читання по М.Андріанову «Бессердечный слон», на якому продемонструвала прийоми групової роботи учнів при вивченні літературного твору.

Вчитель вищої категорії, вчитель-методист Михайленко О.П. провела відкритий урок з літературного читання «В.Кава. «Я і мій телевізор», на якому показала варіант застосування стратегії Джигсо при опрацюванні художнього твору.

Підсумком семінару став проведений вказаними вище вчителями початкової школи майстер-клас «Інтерактивні прийоми як інструмент формування читацької компетентності учнів». Учасники майстер-класу отримали можливість ознайомитися з практичним застосуванням окремих ефективних форм і методів роботи, які сприяють розвитку читацьких навичок молодших школярів.

Під час обговорення учасники семінару дійшли висновку, що формування читацької компетентності у молодших школярів має провідне значення, адже саме через читання реалізується широкий спектр освітніх і виховних впливів на дитячу особистість.

Фоторепортаж