Рубрика: Семінари

Науково-методичний семінар «Забезпечення мобільності вчителя і учня шляхом формування інформаційних та комунікаційних технологій» (в рамках роботи творчої групи вчителів «Упровадження ІКТ у навчально-виховний процес школи»)

03 березня 2018 року  відбувся науково-методичний семінар «Забезпечення мобільності вчителя і учня шляхом формування інформаційних та комунікаційних технологій» (в рамках роботи творчої групи вчителів «Упровадження ІКТ у навчально-виховний процес школи»).

Семінар відкрила заступник директора з навчально-виховної роботи Філатова Ганна Володимирівна, яка зупинилася на теоретичних аспектах проблеми професійної мобільності вчителя, зокрема визначенні поняття, його актуальності у наш час, різновидах тощо. Також Ганна Володимирівна виступила з доповіддю, в якій розкрила значення персонального сайту вчителя у становленні його професійної мобільності.

Вчитель біології Лійц Сергій Валерійович ознайомив присутніх з питанням використання ІКТ на уроках біології як засобу формування інформаційної компетентності вчителя, поділився власним досвідом впровадження ІКТ у навчально-виховний процес.

Директор школи Осмокєску Ольга Вікторівна з’ясувала сутність інноваційної діяльності педагога як основного напрямку реалізації модернізаційних реформ в освіті. Інтерес серед учасників семінару викликала вправа «Діамант», за допомогою якої були визначені чинники, що впливають на формування мобільності  та креативності  педагога.

На завершення семінару учасники обговорили почуті доповіді, висловили свої враження та побажання. Зокрема, було відзначено, що професійну мобільність можна розглядати як засіб  і як результат освоєння новацій учителем, який свідомо включається в інноваційну педагогічну діяльність і фундаментально підготовлений до здійснення цього процесу і педагоги тим інтенсивніше залучені в інноваційний процес, чим вищий рівень розвитку їх соціально-професійної мобільності. Новації і мобільність в сучасній школі – це два чинники, взаємопов’язаних і взаємовпливаючих один з одного, які є тією рушійною силою, що сприяє переходу внутрішнього потенціалу вчителя у зовнішню активність та що засвідчує ефективність педагогічної діяльності.

Фоторепортаж