Рубрика: Навчальна робота, Останні події

ЗДІБНОСТІ + НАПОЛЕГЛИВІСТЬ = РЕЗУЛЬТАТ. Відбувся шкільний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН

08 листопада 2019 року слухачі шкільних відділень  МАН представили свої науково-дослідницькі роботи  Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

Розпочала засідання директорка школи Осмокєску О.В., яка зазначила, що до участі у шкільному етапі подано 9 заявок від учнів 6 — 11-х класів.

Свої напрацювання у найрізноманітніших напрямках наукових досліджень презентували:

Туренок Олександра (9-А)   «Здоровий спосіб життя в звичаях та традиціях українського народу» (керівник — Вихиліна Наталія Василівна);

Кульчак Марина (10-А ) «Молодіжний сленг»  (керівник — Барбан Ганна Іванівна);

Колесник Іван (11-А)  «Велика французька революція та Революція гідності в Україні: порівняльний аспект»  (керівник — Опря Дмитро Андрійович);

Мерніченко Юлія (11-А) «Політична і творча свобода – причина інтенсивного розвитку української культури»  (керівник — Опря Дмитро Андрійович);

Завірюха Наталя (10-А)  «Чи корисно співати?»  (керівник — Годлевська Олена Федорівна);

Масна Наталя Віталіївна  (8-А) «Святкування весілля на Одещині»  (керівник — Панаєтова Раїса Василівна);

Заболотня Ганна (11-А) «Зображення внутрішнього світу героїв у творчості В.Стефаника» (керівник — Панаєтова Раїса Василівна);

Іордакеску Дан (11-А)  «Астрономічні явища в небі України в листопаді 2019 року» (керівник — Коколова Олена Дмитріївна);

Канюка Михайло (6-А) «Вплив Інтернету на мовленнєвий розвиток школярів» (керівник — Щербик Валентина Миколаївна).

Юні науковці  розкрили теми своїх досліджень, ознайомили присутніх з їх висновками й продемонстрували практичне значення особистих наукових напрацювань.

Усі науково-дослідницькі роботи направлені для участі у ІІ (міському) етапі, який відбудеться 19-22 листопада 2019 року.

Шкільний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту Малої академії наук дав змогу реалізувати здібності талановитих учнів, підвищити їх інтерес до поглибленого вивчення навчальних дисциплін, виявити навички дослідницької роботи, а також залучити педагогічний персонал до активної роботи щодо формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей суспільного життя – майбутньої інтелектуальної еліти України.

Фоторепортаж